• Menu

    Kā nevajag darīt

    Mēs palaikam sastopamies ar klientiem, kuri ar savu mēbeli ir pabijuši jau vairākās darbnīcās un saskārušies ar dažādām problēmām – nekvalitatīvu darbu vai sliktākā gadījumā ar situāciju, kad tiek paņemta nauda un darbs netiek izdarīts.

    Tāpēc mēs iesakām: pirms vest savu mēbeli pie meistariem, vispirms aizbraukt uz darbnīcu un iepazīties ar darbiem, ko veikuši darbnīcas meistari.

    Diemžēl šajos laikos daudziem klientiem galvenais arguments ir zemā cena, ko parasti labi māk pasniegt ” meistari”, kas nepilda savus dotos solījumus.

    201Šeit redzamā kumode ir pabijusi pirms mums jau trijās darbnīcās, vienīgais kas ir bijis padarīts,ir paņemts no klienta avansa maksājums. Tā kā īpašniekam ir bijusi pacietība meklēt vēl meistarus, kas var paveikt darbu, kumode ir nonākusi mūsu rokās.

     

    202Tagad restaurācijas process ir pabeigts un nonākot mūsu meistara prasmīgās rokās, kumode ir atdzimusi no jauna.

    Vēl nebūtu labi nodarboties ar pašdarbību labojot senlaicīgās mēbeles, jo neprasmīgas darbības rezultātā var zaudēt mēbeles atgriezeniskumu ( vērtību ). Tāpat pēc amatiera pašdarbības, restauratoram ir ļoti grūti izlabot jau esošo rezultātu.

    203Šeit redzams piemērs, kā mājas apstākļos kāds salīmējis galdiņa kāju ar sintētisku līmi, ko ir ļoti grūti notīrīt no savienojuma vietas, kā rezultātā savienojuma vieta vairs nebūs tik izturīga, kā tad, ja uzreiz būtu izmantoti pareizie materiāli un līdzekļi.

    Restaurātoriem ir teiciens: var atrestaurēt vijoli uz kuras ir uzsēdies zilonis, bet neiespējami kaut ko darīt, ja tai ir pieķēries diletants…